DIFICULTAT

9. Ricard Garriga Cabrera 02:50:59
10. Marc Triano Aragón 03:28:44

Descripció de la cursa

Ruta circular amb sortida del centre de la vila que recorre les zones boscoses i senders propers a la costa dels Jardins del Cap Roig, i espais més salvatges de la Vall de Bell-lloc. Circuit de nivell tècnic fàcil amb una distància moderada. Ens situem a l’Oficina de Turisme per iniciar la ruta seguint la costa en direcció nord i recorrem tota la zona del Port Nàutic fins a arribar a la Platja de la Fosca per la carreta.

»Més...

Seguirem per la part posterior de la platja, fins a arribar a la pista de sorra del Càmping King’s. Continuem per aquest camí creuant el Pont de la Presa i arribant al Camí de la Platja del Castell, a partir d’on ens endinsarem en un circuit que voreja indrets i cales meravelles seguint la línia de la costa. Us recomanem que pareu en alguna platja com Cala Estreta, Cala Roca Bona, Cala del Cap de Planes o el mirador de les Formigues per gaudi de l’entorn. Seguirem per la pista del circuit que ens farà recórrer la zona muntanyosa dels Jardins del Cap Roig molt proper a la costa, i a continuació, ens allunyarem de la costa pel carril bici amb direcció Palamós per endinsar-nos a la Vall de Bell-lloc. En aquest moment, continuarem pel Camí de la Bell-lloc cap a Vall-llobrega, en direcció el Puig Cargol per la zona del Mas Cabrer i el camí de Fitor passant per la pista del Puig Ribot. Un cop arribem al Puig Cargol baixarem per la pista i a uns 500 m girarem a la dreta per continuar el descens per la zona de les vinyes de Calonge. Tot seguit creuarem la zona de les Fonts i voregem el Mas Ribot per pujar una mica més per la pista que passa pel Puig Cabrer fins el Pla del Llop. A partir d’aquí, deixarem la pista baixant pel Carrer del Pla del Llop fins a trobar el carril bici urbà, i farem la tornada per una part de Sant Antoni de Calonge (creuant la riera de l’Aubí a través del túnel) en direcció el punt de sortida per poder gaudir de les vistes de la Badia de Palamós i el seu meravellós entorn.