DIFICULTAT

Del 23/12/21 al 9/01/22

Powered by
BravaTramuntana.com >

Inscriu-te a la cursa a través del següent formulari >

Sortejos de packs de material esportiu.

Cursa 2021

M

1. Prox Prox

F

Descripció de la ruta

Ruta circular amb sortida del centre de la vila que recorre les zones boscoses i senders propers a la costa dels Jardins del Cap Roig, i alguns espais de la Vall de Bell-lloc. Ens situem a l’Oficina de Turisme per iniciar la ruta seguint la costa en direcció nord i recorrem tota la zona del Port Nàutic fins a arribar a la Platja de la Fosca per la carreta. Seguirem per la part posterior de la platja, fins a arribar a la pista de sorra del Càmping King’s.

»Més...

Continuem per aquest camí creuant el Pont de la Presa i arribant al Camí de la Platja del Castell, a partir d’on ens endinsarem en un circuit que voreja indrets i cales meravelles seguint la línia de la costa. Us recomanem que pareu en alguna platja com Cala Estreta, Cala Roca Bona, Cala del Cap de Planes o el mirador de les Formigues per gaudi de l’entorn. Seguirem per la pista del circuit que ens farà recórrer la zona muntanyosa dels Jardins del Cap Roig molt proper a la costa, i a continuació, ens allunyarem de la costa pel carril bici amb direcció Palamós per endinsar-nos a la Vall de Bell-lloc. En aquest moment, continuarem pel Camí de la Bell-lloc cap a Vall-llobrega i, un cop superat el parc infantil de Can Pere Tià, girarem a l’esquerra en direcció l’antiga resclosa del Mas Antoniet. A continuació seguirem la pista que ens portarà cap el Pla del Llop vorejant la Roca Blanca, i deixarem la pista baixant pel Carrer del Pla del Llop fins a trobar el carril bici urbà. Finalment, farem la tornada per una part de Sant Antoni de Calonge (creuant la riera de l’Aubí a través del túnel) en direcció el punt de sortida per poder gaudir de les vistes de la Badia de Palamós i el seu meravellós entorn.