DIFICULTAT

Del 23/6 al 25/7/2021

Powered by
BravaTramuntana.com >

Inscriu-te a la cursa a través del següent formulari >

Sortejos de packs de material esportiu.

Cursa d'Estiu 4K - 2021

1. Properament: Properament

Descripció de la ruta

Ruta circular amb sortida del centre de la vila que recorre zones boscoses, senders, camí de ronda i una part del nucli urbà. Des de l’Oficina de Turisme, seguint la Badia de Palamós en direcció sud fins a arribar al carrer Enric Vincke i creuant-lo fins arribar al carril bici.

»Més...

Un cop arribem a la bifurcació de l’inici de la Via Verda girem a la dreta fins trobar un camí a la dreta que travessa un camp i s’endinsa per un sender boscós; arribarem al Pont de la Presa. Creuem el Pont seguint la pista en direcció la Platja de Castell fins a arribar a la carretera i després d’uns 50 m d’asfalt, abans de l’encreuament, girarem pel corriol situat a mà esquerra. Seguim 250m i trenquem a la dreta per creuar la riera fins la pista del GR-92. Continuem per aquest camí de sorra per arribar al mirador del Puig de Terme, i després de 700m aprox. girarem a la dreta per anar direcció el camí de ronda. A partir d’aquí haurem de continuar pel camí de ronda que voreja la costa, passant per meravellosos indrets com la Cala del Crit, Cala dels Termes, Cala Cap de Planes, Mirador de les Formigues, Cala Roca Bona, Cala Estreta, Cala Corbs, Cala dels Canyers, la Barraca d’en Dalí (amagada enmig de la zona boscosa), el Poblat Ibèric de Castell juntament amb la seva platja, la Cala s’Alguer, el Castell de Sant Esteve de Mar, la Platja de la Fosca i el mirador del Cap Gros fins arribar a Palamós.