DIFICULTAT

SEGUIMENT RUTA
Senyals

Descripció de la ruta

Ruta circular amb sortida i arribada a l’Oficina de Turisme del centre de Palamós. Recorregut sense dificultat on haurem de tenir en compte el desnivell molt progressiu dels primers tres quilòmetres. Recorrem tot el passeig en direcció sud i girem a la dreta pel C/ Nàpols fins a arribar al pont de la riera d’Aubí.

»Més...

Creuarem el pont i seguirem recte pel Camí del Pla del Llop fins a trobar el C/ Puig de sa Roca, passant per sobre de la C-31. Seguim per la pista de sorra 200 m i agafarem un petit corriol a l’esquerra (podem seguir la pista principal). Quan sortim de nou a la pista de sorra creuarem el C/ Puis de sa Roca i seguirem el camí de sorra durant 1 km. Tot seguit girarem a la dreta on el camí ens permetrà veure les vinyes del Celler d’en Marc i la masia de Mas Pagès. A continuació seguirem la ruta pel passatge Riera Bell-lloc sobre el camí asfaltat fins a arribar al passatge Figuera. En aquest moment haurem de girar a l’esquerra per anar en direcció la Via Verda un cop passat el túnel que ens permet creuar la C-31. Finalment, seguirem la Via Verda fins el pont de la riera d’Aubí on tornarem pel recorregut que hem seguit a l’inici de la ruta, a través del C/ Nàpols i el passeig de Palamós.

»Menys...

24/18°C
23/17°C

Espais d’interès

FOTO: Masia de Mas Pagès.

Mas Pagès i el Celler d’en Marc

La Masia del segle XIV, coneguda com a Mas Pagès, es troba en un terreny de 6 hectàrees amb vinyes i oliveres situat a la Costa Brava. Envoltats d’un territori excel·lent i de clima mediterrani, s’ha convertit en un petit lloc de plaer i calma dins de la zona al costat del parc natural de les Gavarres.